το παρακράτος του συριζα ακόμα δεν ανέλαβε και προκάλεσε το χάος


Αυτή την στιγμή στο χώρο έξω από την ΑΣΟΕΕ ομάδα της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με παράνομους λαθρομετανάσττες έκαναν «μαύρο» στο ξύλο φοιτητή ο οποίος αντιδρούσε στο παράνομο εμπόριο έξω από το πανεπιστήμιο.

Η μικρή αστυνομική δύναμη που στάλθηκε στην περιοχή αδυνατεί να παρέμβει και

οι κάτοικοι της περιοχής ήδη έχουν καλέσει την χρυσή αυγή για να παρέμβει….

Θα σας ενημερώσουμε σύντομα μόλις έχουμε νέα στοιχεία..

 

2 σχόλια στο το παρακράτος του συριζα ακόμα δεν ανέλαβε και προκάλεσε το χάος

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ dikomatismos.gr

    ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ-ΕΓΚΥΡΟΙ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΨΕΥΤΕΣ

    1. μα ήμουν εκεί …
      όπως ήμουν και φοιτητής στη σχολή όταν έχασα 2 χρόνια λόγω καταλήψεων όταν ο τσίπρας ήθελε να ρίξει την κυβέρνηση καραμανλη. ..
      εμένα ποιος θα μου δώσει πίσω τα χρόνια που έχασα;;
      δεν έχω προσωπικά με κανένα. .
      απλή περιγραφή του περιστατικού είναι..

Σχολιάστε

