Στα blogαμια της μαφιας

Είναι αλήθεια πως έχω καιρό να γράψω και πέραν του ότι έχω λείψει σε όλους σας, μου έβαλε και τις φωνές η glykopatata, οπότε πιέστηκα και ξέκλεψα λίγο χρόνο για να ανεβάσω ένα post. Για να μη χαλάσω το σερί όμως, θα γράψω κι εγώ κουτσομπολιά και κακίες. Enjoy:

 

Μέχρι προσφάτως, θεωρούσα μία κατηγορία περιοδικών, σαβούρα. Με αυτήν τη θεώρηση ως βάση, δε μπορούσα να καταλάβω ποιος θα μπορούσε να τα αγοράζει έτσι ώστε να συνεχίζουν να υπάρχουν. Τελικά κατάφερα να βγω από αυτήν την πλάνη όταν σε ένα ταξιδάκι μου στην Αθήνα, είχα μία αποκάλυψη στο σπίτι μίας φίλης. Όλα τα κομμάτια του παζλ ήρθαν ξαφνικά στη θέση τους. Τώρα γνωρίζω ότι τα περιοδικά αυτά είναι πολύ χρήσιμα σε πολλές περιπτώσεις:

1. Το παιδί δεν τρώει το φαΐ του; Του δείχνεις την παρακάτω φωτογραφία και του λες αποφασιστικά: «Φάει γιατί θα σε δώσω στην κυρία Λίτσα!»

2. Θέλεις…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 228 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

